lördag 19 november 2011

Ompalalla...

... hejhej!

I knew it! Tur att jag inte är så lätt lurad (:

Jag gör ett försök att hålla mig lugn även denna helg, men sen är det slut på det! Är liksom inte riktigt min stil att sitta hemma och ha såna här riktigt mysiga mys kvällar, men det är ju skönt det med ibland iofs.
Kvällen ikväll ska jag spendera med min fjortis mamma, puss på henne!

För att bli lite lycklig så ska jag dra mig bort till ica och köpa dumle med pepparkaksmak, hur gott låter inte det liksom !? Har suttit och dreglat till den där jävla reklamen sjuttioelva tusen gånger nu, älskar liksom både dumle och pepparkakor så lär ju bli beroende...


15 minuter senare ...

EFTERSOM JAG BOR MITT UTE I FUCKING JÄVLA SKOGEN SÅ FINNS DET INGE DUMLE MED PEPPARKAKSMAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ ARRRRRRRRG!!!!!
Tur att jag ska flytta inom en väldigt snar framtid ...

mmmmmm, mums!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar