måndag 28 november 2011

Jag är utan tvekan...

... snabbare än min egen skugga!

Glöm tidigare inlägg om att det skulle ta typ 1 timme, här går det undan (; Vill ha en lite vinter inspirerad design nu när snön har kommit och allt. Men har ingen fin vinter bild på mig, måste fixa en sån på momangen! Så denna får helt enkelt duga så länge.

Jag borde ha legat under mitt täcke för längesen, ska ju liksom vara i stallet hela dagen imorgon så måste gå upp jätte tidigt. Har dessutom lite beslutsångest över hur jag ska göra dom närmsta veckorna.. Ska jag vara här i Dalarna eller ska jag åka hem till Västerås ? gosh, hjälp mig någon!

Fick även höra idag att Dagfari, som jag hade hos mig ett tag, nu har blivit såld! Jätte tråkigt tycker jag :( Killen som har köpt honom har verkligen fått en helt underbar häst. Bjuder på några bilder från våran tid tillsammans. Kvaliteten är tyvärr inte toppen då det är mobil bilder!

Bada, bada smutsig häst.



Mjuk görande markarbete innan upp sittning.



Dagge i trav! Dock inte jag som rider utan mitt ex.


Kort tölt.



<3
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar