måndag 14 november 2011

Sitter och kollar igenom...

... mina mottagna filer på datorn!

Har inte kollat där på väldigt länge, hittade en massa olika grejer. Massa sjuka videoklipp på mig och vänner, Linus gamla cv, Alexander's ljud klipp där han sjunger, olika bilder på mig tillsammans med betydelsefulla personer som tyvärr inte finns i mitt liv längre m.m.. Ja, fanns lite allt möjligt där helt enkelt (:
Skulle gärna ha velat bjuda er nå några smakprov, men av respekt till personerna som medverkar så vill jag inte göra det utan deras tillåtelse!

Men ett litet videoklipp måste jag bara slänga upp. Det är från nyår, alltså det nyåret som var för typ ett år sen. Det är filmat framåt morgonkvisten när vi fylle käkar innan läggdags.
Vi hade sjukt kul åt min kusin som då hade sin första fylla någonsin. Jag och mamma kommer även vi med en snutt på slutet (: Kanske inte är så kul för utomstående, men jag garvar varje gång jag ser det, haha.
Till historien bör även tilläggas att min kusin brukar vara en aning tillbakadragen i vanliga fall, men efter att ha fått lite dricka i sig så började han dansa och sjunga som bara den! Han åt till och med ost, vilket han annars aldrig skulle göra. Ah, jisses vilken kväll det var!



Även några av mina hästar i hagen kan rymma när jag har fått lite för mycket att dricka, så att säga.. Bilden nedan är från juldagen förra året. Jag ledsnade ur på mina skor med väldigt höga klackar, så självklart tog jag av mig dom, helt naturligt egentligen. Bara det att vakterna utanför hotellet där vi var och festa tyckte inte alls att det var någon bra idé att springa runt ute i snön utan skor. 
Så dom mer eller mindre jagade runt mig där ute i snön i ett försök att få på mig skorna, men dom feting misslyckades. Smart som jag var rymde jag hem, hotellet hade liksom ändå stängt. 

Säger då bara det, dansa runt själva i 15 cm klackar en hel kväll så ska vi se hur skönt era fötter tycker att det är (; Vakterna fatta verkligen ingenting... Väl hemma fick mina fötter sig ett välbehövligt varmbad (: 

Mamma fick sig i alla fall ett gott skratt, haha.



// EHF



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar