måndag 21 november 2011

En lite små jobbig känsla...

... som sprider sig i kroppen!

Vet inte om jag borde ta ett kliv tillbaka eller hänga kvar och se vad som händer. Önskar ibland att det fanns en instruktionsbok, typ en sån som man får med om man köper en ny tv eller liknande, som handlade om livet och där det stod om hur man borde/inte borde agera i vissa situationer o.s.v Haha, låter kanske lite extremt, men ibland hade det faktiskt varit skönt med en sån.

Min tid hos Carina blev inställd förra veckan för att hon blev sjuk, så har fått en ny tid nu på onsdag. Vill verkligen att det ska bli onsdag NU, känner att jag verkligen behöver träffa henne.
Var och träffade en annan av mina läkare idag, Markus, pratade mest igenom hur det fungerar med min medicin och gjorde några tester. Alltså jag tycker verkligen att det gör skit ont att mäta blodtrycket, tar hellre tusen blodprover än att göra det. Nej, har aldrig påstått att jag är fullt normal (:

Fick även  besked från CSN idag angående mitt studiestöd, och det hade blivit GODKÄNT! Lycklig tjej, nu kommer jag att få 2500 extra i månaden resten av höstterminen, det tackar jag för. Under vårterminen kommer jag att få 3000 extra i månaden + 4000 extra i januari (:

Och sist men inte minst fick jag hem mina papper från försäkringsbolaget idag angående skadeersättning för mitt kvaddade knä. Sitter och fyller i dom nu så att jag kan skicka tillbaka dom imorgon, men det är dock enklare sagt än gjort. Måste även boka tid hos en fotograf som kan fota mina fula ärr så att jag får ersättning för dom också (:

Även om sanningen gör ont ibland, så är det bättre att veta än att leva i en lögn..


Mitt knä efter första operationen.
Det är opererat  två gånger, men kommer säkert bli en tredje gång då det aldrig kommer gå att laga det helt.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar