söndag 27 november 2011

Det snöar, det snöar, det snöar...

... alla har fattat det nu, okej !?

Har precis klivit ut ur duschen, slog precis ner rumpan i soffan och här tänker jag sitta tills det att jag orkar resa på mig igen för att fixa i ordning mitt hår. Haha, idag är jag lite lat!

Varenda människa på facebook skriver att det snöar, liksom som om inte alla redan hade fattat det efter dom första sjuttioelva inläggen om snö ? Dessutom är det ju inte första gången det snöar, är ganska säker på att alla har sett snö förut ? Men ah, vad vet jag liksom...

Note to myself --> Ät ALDRIG popcorn över tangentbordet om du vill ha fungerande tangenter. Jag får nu bokstavligen banka på tangenterna för att dom överhuvudtaget ska fungera ens yttepytte lite. Så typiskt mig att göra något så korkat!

Bästa som finns!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar