lördag 19 november 2011

Lite nattligt...

... dravel från moí!

Har eventuellt kanske ett litet jobb på g (; Och skulle det bli så som jag vill så får jag ett jobb som jag verkligen vill ha och som skulle passa mig som handen i handsken! Uuuuunderbart! Håller varenda tumme, finger och tå på hela kroppen... Tycker verkligen det är dags att något går min väg för en gång skull och att den sabla oturen som förföljer mig ger sig iväg, för gott.


Lyssnar på en sån där riktigt gammal dänga, som spelades en hel del för x antal år sen. Har till och med stått på en scen på Island tillsammans med en kompis och sjungit (nej, jag kan inte sjunga, inte hon heller.) denna låten inför en väldigt massa människor! Som tur var för våran del så verkade alla människorna där på Island vara tondöva, för när vårat lilla uppträdande var över skrek alla "EN GÅNG TILL!" .. Blev världens jäkla ös, kul var det i alla fall (:
Nu undrar ni ju såklart vilken låt det är jag pratar om, säger så här: "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram ?" (;


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar