fredag 25 november 2011

Tick tack tick tack...

... kan inte klockan gå lite snabbare!

Ah alltså började skriva rubriken för sisådär 90 minuter sen, vela liksom att klockan skulle slå mitt i natten, 00.00. Men Alexander ringde och avbröt mig så ah, det blev lite förstört. Vela i alla fall att klockan skulle bli så att det blir nästa dag, det där lät lite invecklat.. Men ni som är lika smarta som mig fattar (:
Vad jag vill komma fram till är att jag hoppades på att min telefon skulle börja fungera igen, men nejdå! Den måste verkligen hata mig, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna den här misären.. Telefon jävel !!

Det där blev lite överkurs till och med för min hjärna, men ah, man behöver ju inte förstå allt här i världen (:

Har fått fler och fler frågor om samma sak och gnäll om att jag inte kommer med något svar.. Så ska väl göra er lite glada, eller ni blir nog mest besvikna.. Men sak samma!
Det frågorna handlar om är alltså vem Alexander är.. Och ja, mitt svar på den frågan är att det kan ni fortsätta fundera på ett tag till (;

Sist men inte minst, så vill jag säga HEJ till Island, Ryssland & Nederländerna! Så hej hej (:

Min älskade telefon, det är dags att du återuppstår nu !


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar