fredag 4 november 2011

Hej hopp säger jag...

... här hemifrån Västerås!

Ah, vet att jag har varit sådär lite frånvarande, men har haft lite fullt upp så ni får ursäkta (: Är i alla fall jätte kul och se att besöksstatistiken bara ökar och ökar, keep the good work up!

Annars då.. Jo, jag börjar på största allvar tro att jag är besläktad med typ ormarna eller nått ;o För jäklar vad jag ömsar skinn, tappar typ all min hud.. Jätte vidrigt jag vet, fattar inte vad det är för fel. Alltså har ju vetat länge att jag inte är den normalaste människan, men någon gräns får det väl ändå finnas, haha. Tror på största allvar att jag ska söka till programmet "Outsiders", bli lite tv kändis (;

Imorgon åker min pappa, min bror och hans kompis till en jätte stor spel mässa i Stockholm. Så jag blir alldeles själv här hemma i huset.. Ska nog bada lite i utomhus jacuzzin och bara ta't lugnt, ladda inför lördagen då det vankas gala! Super skoj tycker jag (:

En sista grej! Vet att jag har tjatat om detta killbandet här på bloggen förut, men nu tänker jag göra det igen. Det är Boyce Avenue jag snackar om, helt sjukt hur grymma dom tre killarna är. Jag absolut älskar akustisk musik, vilket är det dom sysslar med. Sångaren, Alejandro, hans röst är helt sjukt jäkla obeskrivligt bra!
Dom finns på facebook, tycker absolut att ni ska gå in och gilla dom. Alltså Boyce Avenue..

Här kommer två av deras videos som jag tycker riktigt mycket om, finns massvis på youtube!




Oj, blev visst tre.. Och skulle kunna lägga upp typ tusen till! Texten till låten, last kiss, i det sista klippet är otroligt fin och har ett budskap som verkligen berör. För alla har vi nog varit med om olycklig kärlek. Hoppas ni gillar det lika mycket som mig, enjoy (:

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar