torsdag 24 november 2011

Jag tror på kärlek å på dig...

...  en vacker söt berusad tjej!

Neä, jag är verkligen inte världsbäst på att uppdatera.. Men man kan ju inte vara bra på allt (;

Idag har jag i alla fall varit hos Carina, min läkare för er som inte vet det, och det gick strålande. Dock missade jag att hoppa av bussen vid lasarettet, satt väl och dagdrömde eller nått. Det hela slutade med att jag fick hoppa av på hållplatsen efter lasarettet (väldigt stressad då det var 7 min kvar tills jag skulle vara där) för att sen traska genom ett bostadsområde, över folks gräsmattor, gå lite vilse och klättra över ett staket för att ta mig fram. Haha ja, vad ska man säga.. Jag kom i alla fall fram till slut och bara 2 minuter försent (;

Fick även tag på veterinären igår för att få prov svaren på biopsierna som togs på Alfonz för ungefär 2 veckor sen. Det visade sig att hans hud problem beror på att han har en allergi :/ Vad för sorts allergi kunde dom inte riktigt säga, men dom var nästan helt säkra på att det var mat allergi. 
Så nu blir det att köpa sånt där svindyrt allergifoder, den där hunden blir bara dyrare och dyrare i drift! Men vad gör man inte för sin ögonsten (:

Kärlek på denna låten alltså, oh yäh!



Jag tror på kärlek å på dig, en vacker söt berusad tjej. Ger dig kärlek för en kväll då känner jag mig snäll, jag tar vad jag vill ha.
Inga blommor och choklad en bit för mig att ta. När morgon går till gryr, i sängen då jag flyr, måste hem å vattna kon.
Jäklar jag glömde ena skon, så jag springer hem till hon å där sitter hon å ler å frågar mer å mer men nu får det vara nog.
Tills jag kom till nästa krog i baren där hon stod, det va kärlek än en gång, ja, natten den blev lång. Jag lovar stanna kvaaaaaar!

jag vet att jag tar sätter på dig å drar, för jag vill vara fri när natten är förbi.
Jag vet att jag tar, hon ger allt som hon har, jag lovar och jag svär, jag kommer aldrig vara kär.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar