söndag 13 november 2011

Lite så där...

... svar på tal!

Okej, det verkar vara lite förvirring kring hur vida jag är singel eller inte och vem jag dejtar eller inte! Så nu tänkte jag reda ut det en gång för alla, så slipper det bli en massa missförstånd (: Ja, jag har varit i både Karlstad, Falun, Göteborg, Sundsvall, Örebro, Borlänge å så vidare, men inte allt på en gång så klart...

Ja, jag har dejtat en hel del det senaste året, jag vet. Men man lär ju liksom testa sig fram så att man är säker på att man hittar rätt, ah ni fattar nog. Från och med idag dejtar jag absolut ingen alls, har heller inga planer på att göra det den närmsta tiden. Vilket alltså också innebär att jag är helt och hållet singel, vilket jag för övrigt trivs rätt bra med faktiskt (:
Man ska inte leta förblindat efter kärleken, den dyker upp när man minst anar det. Så tills vidare tänker jag bara leva livet helt enkelt (:

Over and out!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar