tisdag 1 november 2011

Until death...

... do us apart!

Hittade en gammal msn konversation på min dator, mellan mig och min bästa vän.

                                                                   Emilia Hilton Finn säger:
                                                    varför kan inte livet bara vara en dans på rosor?
                                                                       frida lust säger:
                                                    för att vi måste lära oss valsa runt alla taggar
                                                                   Emilia Hilton Finn säger:
                                                                   Sant. but im tired of it
                                                                      frida lust säger:
                                                              Det är lugnt, jag bär dig ett tag.


That used to be us. Men den senaste tiden känns det som att vi lite har tappat bort varandra, glidit isär. Vi som brukade vara ihop klistrade med varandra 24/7. Men det kanske är så det är, livet har sin gång. För mig kommer du i alla fall alltid att vara min bästa vän.

<3

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar