måndag 28 november 2011

Även om jag själv inte riktigt kan förstå det...

... så har jag lyckats glida igenom dagen lite som på ett bananskal! (eller inte riktigt kanske)

Det var på håret, men jag har överlevt min första dag på praktiken. Är så galet trött så jag vet allvarligt talat inte riktigt om jag är vaken eller om jag går i sömnen. Men jag och Johanna har faktiskt ganska kul ändå trots att vi är så sjukt trötta, går runt där i stallet och smider små planer, haha.

Imorgon ska vi ha "prova på ridning" med en SFI klass, alltså en svenska för invandrare klass. Första frågan som ploppade ur Johanna när vi fick veta det var -"Jaha, och vad ska vi då prata för språk?"
Hahaha, ja det kan man ju faktiskt undra.. Men tydligen så ska vi prata svenska och hoppas på att dom förstår oss (?), så ah, det lär ju liksom sluta i kaos. Får väl använda oss av teckenspråk (;

Ser inte så svårt ut, detta klarar vi galant! 

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar