söndag 13 november 2011

Om jag tappar fästet och trillar ner...

... ska jag klättra upp igen!

Jag har fått öronvärk :/ antar att det är min förbannade allergi som spökar, it's driving me crazy! Ah nog för att jag är ganska crazy 24/7 without this shit, så nu är det alltså riktigt illa..
Och trodde aldrig att jag någonsin skulle säga det här, men jag längtar tills på onsdag.. Varför då undrar ni? Jo, för då ska jag till doktorn. Jag har verkligen fått världens bästa doktor, Carina, och tillsammans ska vi få mig frisk! Hur underbart låter inte det liksom ? (: Träffar henne en gång i veckan och är helt övertygad om att jag väldigt snart kommer märka resultat.

Snubblade över några låtar på youtube som spelades en hel del när jag gick på högstadiet. Minnen till tusen! Tänkte bjuda på två av dom, antar att ni alla har hört dom i alla fall nån enstaka gång (:



Denna låten kan man inte bli annat än sjukt glad av! En underbart go kärlekslåt ((:

Blev värsta nostalgisk nu! Ah, det var väldigt mycket Söder, Anton & Affe, Fonky fresh, Mr. Rob, Danish m.fl på den tiden..  

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar