torsdag 10 november 2011

Ett stort grattis...

... till lilla mig!

Har haft en jätte bra födelsedag idag, trots att allt har gått i ett hela dagen och att större delen av dagen har spenderats på sjukhuset. Fått fina presenter och smaskat mammis goda tårta, lovely!
Nu har jag äntligen för första gången idag slagit ner min rumpa i soffan framför teven. Just precis här kommer även resten av kvällen att spenderas, under min hello kitty filt (;

Hela tjocka släkten har nyss varit här och ätit tårta, men nu har alla åkt och jag är alldeles ensam. Inte ens min bebis vovve är hemma, han är på väg upp till Idre med sin mormor.
Imorgon ska jag åka ner till Borlänge och blir i alla fall kvar där minst en natt, mysigt tycker jag! Ska vara en sån där underbart snäll stora syster också medan jag är där nere och fixa lite spel åt lillebror (: Tur att han har världens bästa syster.

Ikväll är det mitt absoluta favorit program på tv, fråga olle :D Utan tvekan torsdagarnas höjdpunkt!

Så himla bäst!

Blev en enda rörig röra av detta, men lika gla för det e jag (:

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar