fredag 25 november 2011

Stockholm international...

... horse show!

Pågår i globen denna helgen, jag har själv befunnit mig där vartenda år så länge jag kan minnas. Men i år får jag nöja mig med att se showen hemma i soffan, nästa år då kommer jag att vara tillbaka på läktaren igen!

Har precis sett klart live sändningen på svt play, det var först barbacka hoppningen där dom slog nytt världsrekord med den otroliga höjden 2.12 meter, det är sinnessjukt högt! Synd bara att svensken inte klarade den höjden, men han var väldigt nära.
Sen var det dags för den årliga islandshäst tävlingen, i år var det tölt T1 som var tävlingsgrenen. Det var 9 väldigt fina ekipage som slogs om segern, tillslut så var det Reynir på hans fina sto Blaeja som tog hem segern (: Såg även det ekipaget på SM i år där dom tog guld i grenen fyrgång.

Reynir & Blaeja, ärevarvet på SM i år.

Och nu lite snabbt över till något helt annat --> MIN TELEFON FUNGERAR IGEN!! Lyckan är verkligen obeskrivlig ;D

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar