lördag 5 november 2011

Det gör så ont i mig...

... när den bästa som finns i hela världen är sjuk!

Min lilla bebis hund har blivit sjuk och jag är inte ens hos honom :( Tur att han har världens bästa mormor som tar hand om honom så länge, min prins. Blir att åka till veterinären med honom direkt när jag kommer hem, sen får jag väl leva på vatten och knäckebröd resten av månaden ;p Haha. Brukar ju liksom inte vara direkt billigt att göra besök där, dessutom måste han sövas ner.
Jag kommer garanterat att fälla en tår eller två, för han kommer vara jätte ledsen när dom sticker han med sprutor :/

Sjukt hur en liten hund kan betyda så galet mycket! Skulle verkligen inte klara mig en dag här på jorden utan honom, min solstråle, mitt lyckopiller <3 Ingen är så bra som honom och ingen kommer någonsin att kunna ta hans plats! Min alldeles egna Alfonz.

Han springer så fort att han bokstavligen flyger fram!

Ingen är så bra som min huii <3
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar