lördag 29 oktober 2011

Min bebis har...

... blivit pappa!

I natt föddes 7 små chihuahua valpar som Alfonz är pappa till. Verkligen hur kul som helst! Är jätte ovanligt att det blir så många valpar och dessutom hade alla valpar en perfekt födelsevikt på runt 100 gram (:
Så nu har det alltså bevisats att han är en grym avels hund, vilket jag har varit helt övertygad om hela tiden. Ännu mer positivt är att jag nu kan tjäna massa pengar på honom, min lilla guld gruva (; Haha.

Jag har tappat motivationen helt till typ allt just nu, måste försöka jaga tag på den igen! Men det är tyvärr lite enklare sagt än gjort.
Imorgon ska jag och Marie i alla fall sätta oss ner och skriva ihop ett cv, sen får jag hoppas på det bästa.

På Tisdag åker jag äntligen hem till Västerås igen, obeskrivligt skönt ska det bli! Måste hitta någonting att ha på mig på galan i Sthlm också, har ju typ sjuttielva tusen olika saker att välja mellan. Beslutsångest AB!

Jag har helt klart fått en ny favorit i Idol, Robin Stjernberg säger jag bara. Grym kille!


Ah, detta blev aningen rörigt, gott & blandat liksom. Men men (:

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar