lördag 15 oktober 2011

En fet diss till...

... årets idol deltagare!

Alltså är det bara jag som är sjukt jävla kräsen eller är alla deltagare i årets idol helt jävla talang lösa!? Ah okej, kanske inte alla. Molly kan ju faktiskt sjunga, men alla dom andra då? Det är väl ändå tänkt att dom ska bli sångerskor/sångare efter programmet liksom?  Lycka till med den karriären säger jag bara, för det lär ni behöva.

Idag har jag varit med lillebror Alex och Anna hela dagen. Vi har varit på Ikea och på lite andra ställen, har varit en bra dag trots min dryga sjuka! Nu på kvällen har jag ägnat mig åt att försöka få 3 stjärnor på alla angry birds banorna, vilket fan är omöjligt. (Fusk tips, någon?) Haha ah, så kul kan man ha en fredags kväll när man är sjuk (;
Imorgon bär det av ner till Stockholm en sväng och sen på kvällen får jag se vad som händer, hoppas i alla fall på en massa mys!

Dagens, osminkad & lite onödigt sne.
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar