tisdag 4 oktober 2011

Lite vardagslyx...

... en helt vanlig måndag!

Idag efter skolan åkte jag med Frida, Emil & Tony för att handla ett barbord till dom ny blivna sambornas lägenhet. Som vanligt blev allt kaos och jag & Frida höll i stort sett på att riva hela butiken, fattar inte hur vi alltid lyckas. Vi skrattade som galningar åt eländet medan Emil och Tony mest skämdes, haha.
När bordet var inhandlat åkte vi hemåt för att montera ihop det, dock höll jag och Frida oss undan för att slippa orsaka ännu mer kaos.

På eftermiddagen var jag med Frida till tandläkaren för att hålla henne i handen när dom stack henne med nålar inne i munnen, men tror nog att det var jag som skrek mest. Usch och fy för tandläkare säger jag bara!

Sen på kvällen käkade vi alla fyra tacos till middag hemma hos Frida & Emil, drack lite vin och spelade x-box. Jag utklassade för övrigt alla på x-box, jag är verkligen grym på tv spel ( ; Det har varit en väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap.

Nu ska jag strax krypa ner under täcket så att jag orkar upp till skolan imorgon. Ska bara fixa en liten sak som jag har lovat först!

En lite mindre vacker bild på mig & Frida som jag bjuder på från i somras.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar