lördag 31 december 2011

...

...

Topshop, MQ och Horze har varit mina bästa vänner denna kväll! Oj va trevligt vi har haft det (; Alltså MQ är ju det bästa som finns, utan tvekan. Jag skulle lätt kunna köpa vartenda klädesplagg i deras butik, eller nästan i alla fall (;

Det är så sjukt jobbigt när man inte kan påverka något som man verkligen vill. Ah, det där lät kanske lite knasigt men vet inte riktigt hur jag ska förklara. Eller att något kan vara så nära men ändå så långt bort! Ungefär lite som att vi ibland har väldigt svårt att släppa taget om det förflutna. Medan vi ibland gör allt vi kan för att glömma det förflutna... Nu blev det lite snurrigt, jag vet. Alltså nu ska ni inte tro att jag är värsta deppig eller så, mår sjukt galet mycket bättre just nu än vad jag har gjort på väldigt länge (:

Mina lyckopiller, ingen är så bra som er två <3

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar