fredag 23 december 2011

Det går bra nu kompis...

... jag mår bra nu!

Ska ta och hoppa in i duschen strax, packa klart det sista och sen invänta Richard som är på julmiddag. Alla andra är redan uppe i Idre, bara vi två som fattas.
Jag ska agera gps är tanken, alltså har ju varit där massvis med gånger så jag borde ju hitta, men kan inte lova något, haha. När man svänger av upp mot stugbyn är det liksom typ bara en massa fjäll och skog överallt, ser ju precis likadant ut åt alla håll! Vi får helt enkelt se vart vi hamnar, kan bli spännande (;

Blir att skutta upp på skotern direkt vi kommer fram och ta en tur i mörkret, massa kul ! Och sen måste jag göra min jansson, jag äter ju nämligen inte fisk, så min jansson innehåller ingen ansjovis (; Haha.

På söndag blir det att åka hem och jobba i baren hela kvällen/natten och på måndag ska jag ut på mellandagsrea! Jag ska köpa en fet tv och ett grymt hemmabiosystem (; Längtar! Tänkte att jag kanske skulle kunna få med mig Fanny om hon inte har något annat för sig. Sen ska jag och hon åka till stallet i veckan också, kommer att bli en bra kommande vecka för min del (:

I brist på bilder slänger jag upp en bild på Richard & Alfonz från i sommras.



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar