lördag 3 december 2011

And once again i'm thinking about...

... taking the easy way out!

Uppdateringen dom senaste dagarna har varit värdelös, jag vet. Men har haft alldeles för mycket som har snurrat inne i huvudet, eller har väl det fortfarande men ah..

Av någon underlig anledning sitter jag här och lyssnar på westlife, vet faktiskt inte riktigt varför. Men känns lite passande att lyssna på deras musik just nu av flera olika anledningar..

Sparkar nu bokstavligen ut dig ur mitt liv, för du har inget där att göra. Och det känns så jävla bra! Har lyssnat på dina lögner för sista gången nu. Aldrig mer säger jag bara, aldrig mer.
Tro nu inte att jag är ledsen/bitter eller nått sånt, för så är det absolut inte (: Känns som en enorm lättnad.

Dagen idag har varit väldigt bra, förutom att jag har frusit som en galning, ah precis som vanligt alltså. Varit i stallet, ridit och grejat hela dagen. Var även ut ett gäng i skogen på en riktig bus tur med hästarna, bara lät dom galoppera på som tokar. Det gick snabbare än snabbast kan jag lova, men galet roligt var det (: Fast Frisco hade gärna gasat på ännu mer, tokstollen..
Jag paketerade in mig i 3 lager byxor och fyra lager tröjor innan vi red ut, hatar att frysa (; Självklart hade jag en tjock vinterjacka och ett par täckbyxor också, haha.

Frisco




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar