torsdag 22 december 2011

Imorgon bär det av...

... iväg upp till fjällen!

Packar och fixar åt både mig och Alfonz. Han ska ha med sig sina vinterkläder, Gunnar & Göran och sen sin mat så klart! Sen ska jag ha med mig alla mina en miljon saker också, kommer att bli en fullpackad bil. Tyvärr ska vi bara vara där 2 nätter, för sen måste jag hem och jobba igen. Men ska åka upp dit sen igen (:

Blir att fira jul med både familj och vänner, så det kommer att vara ganska fullt i stugan, blir väl typ 10 personer. Men oj så roligt vi kommer att ha, skoter utflykter och lite andra trevliga saker (:

Idag har jag haft en massa kvalitetstid med min älskade lilla vovve. Varit ute och busat i snön nästan hela förmiddagen, sen fick han sig ett varmt och skönt bad. Har även klippt till hans päls lite, även klorna fick sig en omgång så nu är han jul fin (:

Bada, bada smutsig chihuahua ..


It's hard to wait for something you know might never happen.
But it's even harder to give up when it's everything you ever wanted.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar