måndag 19 december 2011

Lämnar bara ett litet...

... tecken på liv!

Även fast jag just nu känner mig mer död än levande så är jag, även om jag har svårt att tro det själv, vid liv. Dagen har varit ganska kaotisk på fler än ett sätt kan man ju lugnt säga, min rumpa har bytt färg och blivit gul/lila. Ah, jag var lite sådär små klumpig och gjorde en bambi. Kan väl säga som så att det har blivit en hel del skratt idag åt precis allt och inget.
Jag var så sjukt trött i morse när jag skulle rida så jag var väldigt nära att hoppa upp på hästen bak och fram !? Elektra undrade nog vad i hela helvete jag höll på med..

Nu tänker faktiskt jag krypa ner under mitt täcke med prinsen. Sen hoppas jag på att det är något bra på dumburken (: Bara att slå en pling om ni har nått på hjärtat..

I somras. 

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar