tisdag 6 december 2011

Naken vid min tv...

... som visar jorden!

Jag har nu hittat ett jobb som jag ska söka :D Åh vad jag hoppas att jag får det! Tänker inte berätta så mycket om det, men det är ett jobb på fritidsresor vilket alltså innebär att om jag skulle få jobbet så kommer jag att flytta utomlands inom en väldigt snar framtid. Kan bli till vilket land som helst i hela världen dit dom har resor, ett perfekt jobb för mig. Så ni kan väl hålla alla era tummar och tår för min skull är ni söta (:


Håller just nu på och ska beställa hem nått nytt klädesplagg till Alfonz, ska även köpa en aktiveringsleksak till honom så han har nått att göra på kvällarna. Men risken finns att han inte riktigt kommer fatta hur den fungerar då han är ganska blond (;
Han ligger i alla fall här bredvid mig nu och kollar ut vilka kläder han vill ha, men fick lov att lägga en filt över hans huvud när jag kollade ut hans julklapp, haha! Imorgon ska jag först till doktorn och sen ska jag till djuraffären och köpa special foder till honom eftersom han är allergisk mot protein. Ska även se om det finns något bra vinter halsband där, blir så kallt åt honom med läder på vintern så han vill ha ett med typ teddy inuti (:

Mitt lyckopiller <3
(ignorera mig i bakgrunden)
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar