fredag 16 december 2011

Hej igen...

... efter ett alldeles för långt uppehåll!

Haha, har ett alldeles för full späckat liv just nu för att hinna med detta! Men ska försöka bättra mig, i alla fall försöka.

Tänkte dra en lite kort sammanfattning av mitt liv dom senaste dagarna, kanske inte galet intressant, men läs det eller skit i det helt enkelt (;

Vardagarna just nu består av stallet och rida, rida, rida och sen rida lite mer precis hela dagarna. Har även jobbat i stallet hela helgen med Mia, riktigt roligt hade vi och en hel del skratt blev det.
Haha mycket häst just nu! Sen där emellan lär jag även försöka klämma in lite fritid och lite annat gott & blandat. Jätte kul och spännande liv va ? Haha.

Jag har i alla fall lyckats få jobb som bartender, verkligen hur galet kul som helst tycker jag. Ett jobb som passa mig som handen i handsken, högt tempo, massa folk och perfekta arbetstider (: Jobbar min första dag den 25e december, alltså inge party för min del på juldagen. Men jag klagar faktiskt inte alls!

Har även fullständigt kärat ner mig i Atlas, Anita (min lärare) sa att jag "fick" honom, så ah det var väl bara att tacka och ta emot (; Kom även på idag att jag och han ska medverka i en julshow nästa vecka, kommer alltid på allt i sista minuten som vanligt. Så blir att tok träna nu dom kommande dagarna, vet inte ens riktigt vad jag ska hitta på för nått. Men det visar väl sig vad det blir!

En trött Atlas efter dagens ridpass <3
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar