söndag 18 december 2011

Now it's my time...

... my time to shine!

Jag har precis varit hemma hos min älskade mamma och ätit lunch, oxfilé och potatisgratäng. Mums! Nu tänker jag baka pepparkakor och slå in julklappar, försöka att få lite jul känsla. Har även tvättstugan mellan 15-19, ska äntligen göra mig av med mitt enorma tvättberg.
Ikväll blir det att mysa ner i soffan till en bra film, blir att gå upp väldigt tidigt imorgon. Måste nämligen vara i stallet galet tidigt och förbereda för alla eventuella framtida elever som kommer och ska göra sina ridprov imorgon.

Nu är det bara 6 månader kvar, 6 månader sen kan mitt liv börja på riktigt. Vill verkligen här ifrån mer än någonsin just nu. Saker och ting är verkligen inte sig likt längre, och jag tvivlar tyvärr starkt på att det någonsin kommer att bli det igen. Behöver få komma långt, långt här ifrån och börja om mitt liv på nytt. En helt ny plats med en massa nya människor, ska bli så galet roligt (: Mamma och Mats vill att jag ska flytta ner till Malmö. och ja, varför inte ? Där är jag dessutom garanterad bra jobb. Hur det än blir så är i alla fall en sak helt säker, det blir först att flytta till Rhodos 1 månad för att få min göra min efterlängtade bartenderutbildning. Längtar verkligen helt enormt mycket!

Har nu hittat en låt som jag vill rida till, får väl se vad mina andra två kompanjoner tycker. Eller, dom har faktiskt ingen talan (;


Och nej, jag tycker inte alls om dansband egentligen. Tycker bara att denna låten känns väldigt "rid vänlig".

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar