onsdag 28 december 2011

Jadå, jag är...

... fortfarande vid liv!

Har haft en massa andra viktigare saker för mig senaste tiden, så detta har fått vänta (:

Som ni redan vet så har jag ju varit uppe i fjällen över jul, sen har jag jobbat och bara haft det mysigt. Min jobb dag i söndags blev bara ett enda stort kaos, minst sagt! Blev strömavbrott så jag fick stå och blanda drinkar och ha mig i mörkret med en ficklampa i munnen, tur att man är så sjukt bäst på det där (; haha.

Sov själv i natt för första gången på några dagar, hatar det! Speciellt när man har vant sig vid att ha någon bredvid sig. Lyckades i alla fall somna till slut efter att ha legat och snurrat runt ett bra tag. Sen upp tidigt och iväg till stallet (:

Atlas har fått vila i en vecka nu, verkligen behövligt för honom. Men är inte bara positivt att ställa av en häst, som i normala fall hoppar omkring på tå hela tiden, på vila. Kan väl säga som så att jag fick mig en ganska rejäl liten åktur ute i skogen idag, tok häst (: Hade även Fanny med mig på Kortez och han var väl inte precis jätte lugn han heller. Imorgon får det bli ett dressyr pass så att han får jobba sig lite trött!

Toker 1 & 2.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar