tisdag 20 december 2011

Upp och ner är lika långt...

... men inte lika lätt!

Har precis kommit ut ur en varm och skön dusch, next up, soffmys! Nu när min hd box äntligen fungerar så har jag ju liksom alla tänkbara kanaler, någon bra film på canal + får rädda min kväll (:

Dagen i stallet har verkligen varit helt klockren, alltså Anita och hennes kommentarer säger jag bara. Hon är verkligen hur go som helst, jisses vad vi har skrattat idag! Imorgon ska vi ha våran lilla julshow, så tycker att alla kan infinna sig i körhuset i Rättvik kl 10.00, okej !? Bra ..

Var även hos min doktor idag, den doktorn som kontrollerar min medicinering och som har hållit i utredningen kring varför jag har förhöjda lever världen. Besöket slutade med att jag nu har fått ännu en förhöjd dos utav min medicin och sen fick jag även svar på varför mina lever världen är förhöjda. Det är så att jag har fått en cellskada på min lever! Kanske inte så jätte kul, men men ..

Gucci

Fick hem denna till min telefon idag. Ja, det är äkta och nej, den var inte speciellt billig. Men jag vela ha den och hade råd så då köpte jag den (:

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar