måndag 5 december 2011

People are people...

... and sometimes it doesn't work out!

Frustrerande när någonting är så nära men ändå så långt borta, och det inte finns någonting man kan göra åt det. Det är bara att på något sätt försöka att acceptera situationen vare sig man vill eller inte.. Livet är verkligen bra orättvist ibland!

Min dag idag har varit helt okej, trots att jag inte sov en blund inatt. Har varit hos fotografen och fotat mitt knä, så nu borde jag snart få pengar för mina "snygga" ärr. Sen är det bara att invänta ett samtal ifrån kirurg mottagningen i mora så att jag kan komma dit och få ett invaliditets intyg, för att sen få ännu mer pengar. Dom pengarna kan jag lova att jag sen ska ha riktigt kul för, b.la kommer jag att flytta till Rhodos en månad, kanske längre. Känner just nu att jag behöver få komma ifrån det här landet ett bra tag, få träffa nya människor. För jag vet att ingenting kommer någonsin att bli som förut här, både på gott och på ont.

Imorgon ska jag på middag på Fm Mattsson arena, sen blir det hockey mora-leksand. Hoppas så klart på vinst (:


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar