söndag 18 december 2011

En dag när vindarna möts...

... en dag står du och jag här!

Lyssnar på Tommy Nilsson !? Har inte en aning om varför egentligen, men lite små mysigt är det nog kanske.

Kände hur jag genast blev jätte förkyld nu när jag kollade vilken tid min buss går imorgon, *host host*. Men är väl helt enkelt bara att dra sig upp ur sängen och åka med buss fan. Synd att jag har bäddat rent i sängen, annars hade jag ju liksom kunnat gå och lägga mig med ridkläderna på och på så vis fått sova lite längre (; Inte lite smart jag!

" 'Cause there's a side to you that I never knew, never knew,
All the things you'd say, they were never true, never true,
And the games you'd play, you would always win, always win "

Ska ta och hoppa in i duschen en sväng, ikväll har jag dusch sällskap och allt, mysigt (: Ah alltså, jag har en väldigt skitig chihuahua som behöver få bli lite ren.

5782 idag, keep up the good work!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar