lördag 17 december 2011

Somliga ljus...

... brinner aldrig ut!

Min sovmorgon som jag så stort skulle ha idag gick så klart helt åt helvete! Först ringde några av mina jätte gulliga vänner och sjöng för mig vid typ halv 4 i morse. Sen vaknade min hund vid halv 8 och tyckte det var dags att vakna. Så det var bara att gladeligen kliva upp, mitt humör har väl inte varit på topp idag!
Och som lite krydda på moset så vela inte min hd boxer fungera, enda kanalerna jag fick in var svt's jävla tal kanaler, alltså kanaler för blinda. Höll på att slänga ut skiten genom fönstret där ett tag, men i sista sekund valde den att leva framför att dö, smart val!
Haha, låter som att jag har värsta humöret. Men jag är egentligen världens ängel (a)

Veckan efter jul blir det att köpa en ny tv till mitt vardagsrum, en stooor tv. Ska även köpa ett grymt hemma bio ljud, så kan jag köra spotify trådlöst via det istället för via datorn. Min nuvarande tv i vardagsrummet får flytta in i mitt sovrum (:

Bokade tvättstugan och skulle tvätta idag, men kom en massa annat emellan så får ta det imorgon istället. Har i alla fall varit duktig och städat, men sen kom pappas vidriga hund hit och kissade och sket här !? Sista gången den jävla hunden har fått satt sin fot hemma hos mig kan jag ju lova. Kissade till och med på min säng!! Tur för honom att jag inte har fått hem min nya, för då hade då den hunden sett sina sista dagar här i livet kan jag lova.
Har fått sanera hela min lägenhet med rengöringsmedel så att inte min hund, som inte är kastrerad, ska börja markera över.

Ja nej, min dag har inte varit speciellt bra. Hoppas på att morgondagen blir betydligt mycket bättre! Försöka njuta av det lilla som återstår av min efterlängtade lediga helg nu, myser ner mig i soffan och hoppas att det är någon bra film på canal + (:

Tycker faktiskt att denna låten är riktigt skön, gillar hennes lite udda stil.



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar