lördag 3 december 2011

Ännu en utav alla mina...

... geniala funderingar!

Jag har lyckats dragit på mig en sån där riktigt jobbig förkylning efter att ha varit i stallet och frusit i en vecka. Fryser som en tok, blir nog att lägga sig i ett hett bad och ligga där resten av helgen. Hade velat ut på galet galej men måste vara frisk tills nästa vecka då jag ska tillbaka till stallet och frysa.

Med risk för att jag nu kommer att låta helt iq befriad, men har funderat på en sak nu i några dagar. Japan och Kina det är väl samma sak? Alltså samma land bara det att det har två namn ? Eller är jag helt ute och cyklar nu ? Ah, jag kanske sov genom geografi lektionerna på högstadiet, för har inget minne alls om att jag ens har haft någon geografi lektion..



"Mr bring me down
Well ya like to bring me down don't ya
But I ain't laying down, baby
I ain't going down
Can't nobody tell me how it's gonna be
Nobody gonna make a fool out of me
Baby you should know that I lead, not follow

Oh you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me"

In your face!



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar