lördag 17 december 2011

Det här är mitt liv...

... och jag lever min dröm!

Vad kan Emilia haft för sig hela långa dagen då? Kanske varit i stallet och ridit häst?

Det är så underbart jävla skönt att vara ledig denna helgen, ska verkligen njuta kan jag lova! Imorgon ska jag få ha min första sovmorgon på 3 veckor, så att väcka mig innan 10 imorgon sker helt på egen risk. Sjukt skönt att få sova till längre än 06.00 för en gång skull (:

Ska nog bara "vara" hela helgen, för detta kommer vara min sista lediga helg på ett tag känns det som. Kommer bli fullt upp sen igen. Blir stallet nästan hela nästa vecka, med julshow och lite allt möjligt. Sen bär det iväg upp till Idre över jul med en massa trevliga människor, väl där uppe blir det en hel del skoter och annat kul (: Sen är det bara att åka hem över igen för en massa jobb!
Återstår att se i fall jag får vara ledig över nyår eller inte, men risken är väl ganska stor att jag måste jobba. Livet är hårt som bartender (; Är även en del människor som jag måste försöka hinna med att träffa under mellan dagarna, såna som har flyttat men som kommer hem över jul. Behövs verkligen just nu!

Ah juste, fick 10 000 kr idag! Riktigt lycklig tjej kan jag lova. Nej, nu blir det att försöka koppla in min hd box till tvn som kom idag, finns ganska stor risk att skiten åker ut genom fönstret. Men jag ska göra mitt allra bästa (:



Mitt badrum.
Bjuder på lite fler bilder sen framöver, när jag har orkat tagit några.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar