måndag 2 januari 2012

Kära dagboken...

... eller nått i den stilen!

Har ingen direkt motivation till detta just nu tyvärr. Men den kommer väl förhoppningsvis tillbaka!

Jag hade i alla fall en riktigt lyckad nyårsafton med underbara vänner. Käkade middag, var ut på krogen och festade som riktiga rockers! Shottade, dansade, var helt bannanas.. Åt även en massa jävla pan pizzor med rostad lök på någon gång under morgontimmarna, jobbigt att man jämt ska bli så förbannat hungrig när man är ute och festar (; haha.

Bjuder på denna extremt snygga bild, tyvärr den enda som blev tagen under kvällen.

Jag, Frida, Klara, Sophie & Johanna.

På fredag åker jag ner till sthlm för att ha en riktig mys helg med underbart sällskap (: Länge sen jag och D träffades nu, eller nja, han åkte ju här ifrån i onsdags (; haha. Men känns faktiskt som att det var länge sen, så det så! Vi ska i alla fall bo på hotell och bara ha det mysigt hela helgen, får väl se vad mer vi kan tänkas hitta på.

Ah juste, kvaddade mitt knä på nyår också, jäkla skit! Jag ska i alla fall till ortoped mottagningen imorgon, fixa papper till försäkringsbolaget och diskutera hur vi ska göra med mitt knä. Antagligen blir det till att lägga sig på operationsbordet en tredje gång :/ Men förhoppningsvis blir det tredje gången gillt .. Även fast jag vet att dom aldrig kommer att kunna laga mitt knä helt och hållet!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar