måndag 9 januari 2012

Lite kort om...

... min underbara helg i huvudstaden!

Till en början kunde jag ju uppdatera er via min iphone, men helt plötsligt så slutade den appen att fungera tyvärr. Vilket även är anledningen till att bilderna på inläggen som är gjorda från iphonen för tillfället inte syns, jag hoppas att det ska vara fixat snart.

Jag har i alla fall haft en riktig toppen helg med underbara D, fler såna kommer det helt klart att bli. På lördagen var vi iväg till kungsträdgården och hyllade guld pojkarna från jvm, helt galet mycket folk var på plats. Stämningen var på topp kan jag lova! (: Även Norlie & kkv var på plats och underhöll.

Vi var sen ut på stan och käkade, på Marie Laveau, fantastiskt smarrig mat. Sen var vi runt på lite olika barer lite varstans och drack lite olika drinkar. D är ju bartender så han känner ju typ allt "sånt folk", det var i alla fall väldigt kul (: Var även bort till stället där han jobbar, Le Rouge, verkligen ett skit fint ställe. Ni som har sett filmen Moulin Rouge, baren han jobbar i ser ungefär precis ut som stället dom är på i den filmen. Jag som älskar den filmen blev nästan lite smått förälskad, haha (; Därefter var vi på natt bio, en helt okej 3D film om, ah den handlade om nånting i alla fall ..

Filmen.
När vi sen kom tillbaka till hotell rummet blev D jätte dålig :/ Fick jätte hög feber och sjukt ont i halsen (visade sig sen vid läkarbesök att han fått halsfluss), eller halsen hade han ju iofs känt av hela dagen. Så jag gav honom lite massage, bäddade ner honom i sängen och pussade lite på honom (: Antagligen jag som har smittat honom, är ju inte heller direkt jätte frisk. Lite trist att det slutade så, men sånt som händer. Så dagen idag fram tills dess att jag hoppade på tåget var vi på hotell rummet och myste, sen var vi ut och käkade en sväng.

Bara appen börjar fungera igen så kan jag bjuda på någon bild också (: Min kväll har varit ganska kaotisk, bestått av polis besök m.m men det kan jag berätta lite om imorgon. Ska försöka sova nu och hoppas på att min hosta inte förstör ännu en natts sömn. Godnatt, sussa sött!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar