torsdag 26 januari 2012

Nu ligger dina kläder ute på gatan...

... och jag går i dagar i tröjan du hatar!

Min telefon har börjat leva sitt egna liv, bokstavligen talat! Pratade med D i telefonen idag när han var på väg till jobbet, kan väl säga som så här att jag tappade räkningen på hur många gånger min telefon dampa så att han fick lov att ringa upp mig. Antar att det beror på att jag inte har uppdaterat den på evigheter! Så ska väl ta och göra något åt den saken ikväll har jag tänkt (:

Just nu är det något som ligger och gnager i huvudet på mig! Jag har världens jäkla tandläkar skräck, har aldrig någonsin haft något hål eller nått sånt. Får alltid höra att jag har jätte fina tänder.
Men nu tror jag att jag HAR FÅTT ETT HÅL !? Paniken sprider sig i hela mig! Vet ju å andra sidan inte hur det känns ens eftersom att jag aldrig har haft det. Men det ilar helt sjukt mycket, kan knappt äta.
Och jag TOTAL VÄGRAR att borra, finns inte en chans i hela helvete att jag gör det! Nej i så fall blir det att åka till närmaste tandläkar klinik där dom har laser. Inbillar mig att det ska vara mycket bättre (:

Nu ligger dina kläder ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar!

Enjoy!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar