tisdag 17 januari 2012

Now it's...

... time for bed!

Har precis krupit ner under täcket, hela min säng luktar D. Han åkte hem till sthlm idag and I dont like it! Är så tomt här utan honom.
Men vi har i alla fall haft några väldigt bra dagar tillsammans.

Han lyckades få mig att kliva in i ett rum fullt av ormar, ah jag har världens orm skräck, fast dom var ju så klart inburade. Men helt plötsligt plockade hans kusin ut en av ormarna, han föder för övrigt upp ormar, då fick jag lite smått panik! Den var vääääldigt stor och hette lilla hjärtat, jag höll mig på avstånd. Bebis ormarna där emot var faktiskt lite små söta, men bara lite (;




Så såg ormen ut, alltså den som han plockade ut.

Nej nu måste jag försöka locka hit john blund, ska iväg till stallet tidigt imorgon. Sussa sött (:


//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar