torsdag 12 januari 2012

Efter regn...

... kommer alltid solsken!

Det är en hel del som måste fixas, kan tyvärr inte bara ta mitt pick & pack och sticka! Har nog aldrig känt mig så här taggad på något som har med pluggande att göra, håller alla mina tummar och tår att jag ska komma in. Jag vill verkligen det här så sjukt mycket, det är en dröm jag har haft väldigt länge och nu är den äntligen inom räckhåll. Om plan A skulle skita sig så har jag så även plan B, men jag satsar fullt ut på plan A! Åh vilket enormt lyckorus (:

Imorgon ska jag bort till jobbet, fylla i lite papper och få reda på hur det ser ut på jobb sidan för min del kommande helger. Det är nämligen en del på gång här i lilla Orsa på "fest sidan", alltid lika kul när det händer nått här i hålan (:

Sen hoppas, hoppas, hoppas jag på att söndagen blir precis så som jag hoppas, haha (; Återkommer med info lite närmare helgen, ah jag vet att det är torsdag idag! Annars då, jag låter fortfarande som en överkörd kråka när jag öppnar munnen. Äckel förkylning!

Nu ska jag pysa hem till min underbara mamma och äta pannkakor med glass, mums! (; Tur att hon tar hand om mig nu när jag inte riktigt har energi till att göra det själv.

<3
  // EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar