lördag 14 januari 2012

Fredagen den 13:e...

... är nu ett minne blott!

Ah, vet att alla har sagt sitt om denna dagen redan men tänkte göra det jag också. Detta har alltid varit lite min tur dag faktiskt, helt sant.
Har spenderat hela kvällen på mammas soffa med världens öronvärk, så typiskt nu när jag äntligen hade börjat känna mig bättre! Revaxör har varit min räddning, alltså örondroppar, det har fått trycket att lätta lite i alla fall.

Men trots detta lilla bakslaget så fick jag världens bästa besked på kvällskvisten som gjorde allt bra igen! Min underbara D kommer hit på söndag, lycka! Kan inte bli mycket bättre än så, han är otroligt saknad.

Och vet ni vad ? Nu när jag ska flytta och allt så måste jag ta det där förbaskade körkortet. Så jag kommer att ha körkort innan sommaren, och det är verkligen på tiden! Så den närmsta tiden kommer jag att sitta med huvudet ner tryckt i körkorts boken (;


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar