onsdag 25 januari 2012

Alltså varför är killar...

... så sjukt jäkla tröga !?

Ah okej, nu ska jag väl inte dra alla under en kam, men vissa i alla fall. Hur många gånger och på hur många olika sätt ska man behöva tala om att man inte är intresserad !? Att det liksom redan finns någon annan.
"- men du kan väl ha mig också?" .. NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ! Finns inte en chans, inte ens en liten smula chans. Just nu finns det ingen som skulle kunna ta platsen som D har, vill inte att någon annan ska göra det heller. Så låt mig få vara med personen jag verkligen vill vara med och bara lämna mig ifred, tack! (:

Idag har jag bjudit hem mig själv på middag till mamma, smart va ? (;

Saknar sommaren lite sådär extra mycket idag!
Är galet trött på denna äckliga kyla.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar