torsdag 26 januari 2012

Imorgon ska jag...

... säga upp min lägenhet!

Min lägenhet, min älskade fina lägenhet! Är med sorg i hjärtat som jag säger upp den, hade jag kunnat ta med mig den när jag flyttar så hade jag gjort det. Men tyvärr så går ju inte det :/ Förhoppningsvis får jag väl en lika fin lägenhet där jag hamnar om några månader.

Ska tröst äta några kilon apelsiner nu så kanske det känns bättre sen (: Ahjuste, jag ska ut och åka båt! En sån där stor båt som går till Finland, en liten minisemester med D. Det kommer bli hur mysigt som helst! Sen ska jag bara få min vilja igenom om vilken hytt vi ska ha, men eftersom att jag är envis som en åsna så är det inga problem (; haha.

Denna låten är så dålig så att den blir bra !? Hmm, knasigt det där, men det är sant faktiskt. Vet dock inte riktigt vad som är mest ur flippat, låt texten eller videon ?


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar