onsdag 11 januari 2012

Riktigt stora...

... förändringar på gång!

Vill inte avslöja för mycket innan allt är spikat, men det kommer ÄNTLIGEN att bli bye bye till den här jävla hålan med största säkerhet! Det går inte med ord att beskriva hur lycklig jag är just nu, gråter glädje tårar, hoppar jämn fota av glädje, ja ni fattar nog :D

Efter allt jag har gått igenom, efter allt slit så börjar vindarna vända! Jag har ett fantastiskt stöd ifrån dom människorna i mitt liv som betyder oerhört mycket, hade aldrig tagit detta klivet utan er, framför allt min underbara mamma. " det är ett sundhets tecken att vilja komma ifrån den här hålan. Så länge man är kvar här blir man ingenting!" .. Det är så sant, jag har nu hela världen framför mina fötter!

Jag återkommer med mer information lite längre fram, tills dess får ni vara nyfikna (;



This is my life, this is my time!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar