måndag 23 januari 2012

Imorgon behöver jag...

... fixa en massa viktiga saker!

En massa saker som har med skolan och jobb att göra. Känner för att göra en struts och stoppa huvudet i en grop i marken ett tag! Ah, alltså jag vet att det där bara är en myt, men skulle ändå vilja göra det.

Vill bara få klart allt med skola och jobb så att jag kan ta hem Hekla! Ska bli så sjukt underbart kul att få satsa fullt ut på träning och tävling igen. Har sett fram emot den dagen då jag återigen får satsa på det som får mig att må riktigt bra igen. När jag har fått tillbaka den biten i mitt liv igen så är jag äntligen hel igen, jag är den Emilia jag vill vara (:

Det kommer antagligen att handla en hel del om saker som ska fixas inför flytten lite längre fram i år, och min satsning tillsammans med Hekla här på bloggen den närmsta tiden. Jag har även en del andra saker på gång, som lite resor och så (: Så det kommer att hända en del olika saker här fram över som jag så klart kommer att dela med mig av!




Min underbara mamma som jag inte skulle klara mig en dag utan!

//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar