fredag 13 januari 2012

Snurre sprätt...

... har varit i farten!

Jag har tagit upp detta på bloggen tidigare, men nu när det har kommit så galet mycket nya läsare så tänkte jag upprepa det. Välkomna förresten, verkligen jätte kul, hoppas att ni stannar (:
Hur som helst.. Dom allra flesta som håller på och bloggar har så kallade "frågestunder" men, ah ursäkta mig, sånt trams håller inte jag på med (; Här kan man komma med frågor 24/7 istället om man skulle vilja, antingen direkt här eller till min mejl --> emilia.finn@live.se , brukar ramla in en hel del på mejlen, ska bli bättre på att komma med vettiga svar, lovar! (:

Som ni redan vet är det en hel del på gång i mitt liv just nu! Och mitt i allt detta som kretsar kring mig, så har jag ju min lilla chihuahua också. För att saker och ting ska funka för honom när jag flyttar så är det ännu en liten förändring på gång, han kommer nog att behöva ha ett syskon som sällskap. Mer än så säger jag inte nu! Men det skulle kunna vara allt från en guldfisk till en höna, ah ni fattar.

Mina fina på stranden i somras, åh vad jag saknar sommaren!







// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar