torsdag 12 april 2012

Saker och ting blir inte alltid...

... som man har tänkt sig!

Sa ju att jag skulle ta nya bilder till bloggen när jag var uppe i idre, men ah det blev ju inte riktigt så. Har i alla fall gjort mig av med den groteska påsk pyntningen (;
Designen just nu får spegla lite hur mitt liv ser ut för tillfället .. Det är några sista pussel bitar som behöver falla på plats innan allt är sådär sjukt underbart bra, men under tiden svävar jag ändå högt uppe bland molnen och trivs riktigt bra med min tillvaro. Kreativt va? (; haha

Idag är det torsdag och det betyder pannkakor med glass, mums! Fast jag är helt värdelös på att göra pannkakor så för en gång skull tänker jag hålla mig borta från köket idag.

Måste även försöka orka med att bada min galet skitiga lilla hund, dessutom behöver han få komma ut och busa lite. Får helt enkelt proppa i mig en massa alvedon och bita ihop!

Hahaha, hittade denna gamla bild på hår spray missbrukaren. Diggar minen, ser ut som han håller på o skita på sig (; haha.
Får nu hålla tummarna för att han inte ser detta, kanske jag blir utan pannkakor idag!


// EHF

2 kommentarer:

  1. hmmm så får man inte göra utan att fråga /mike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ditt kiosk mongo! skaffa en egen användare ..

      Radera