måndag 16 april 2012

En rubrik var det ja...

... hmm nä kan inte komma på nå vettigt!

Har precis bakat en riktigt kladdigt fet kladdkaka, sjukt mumsigt (; Hade galnaste suget efter choklad så det fick helt enkelt bli min lösning.

Idag har jag legat ner bäddad hela dagen, äckel förkylning säger jag bara.. Att den aldrig kan ge sig av! Tur att jag har älskade Vampire Diaries, alltså är helt besatt av serien. Men har blivit lite läskigt nu med alla vampyrer, häxor och spöken, lär väl drömma mardrömmar i natt.. haha. Nej men går verkligen inte att sluta kolla, fast liiite sur på att jag inte har en egen vampyr faktiskt!

Imorgon måste jag ringa min grymma frisör och boka tid. Ska "slut bleka" mitt hår, det är alltså inte färdig blekt utan det ska läggas en sista touch på det. Wiii lycklig tjej, tok älskar verkligen mitt hår och alla fina komplimanger jag får hela tiden! Det var verkligen helt rätt av mig att göra mig av med mitt mörka hår (:


Carly Rae Jepsen, lägg det namnet på minnet gott folk!


// EHF


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar