fredag 20 april 2012

På radion spelar johnny cash...

... nån sa fan va hon är fräsch!

Känner mig sådär galet förvirrad just nu, typ som att åka både te kopparna och berg och dalbana samtidigt.. Kanske en lite udda jämförelse, men tror ni fattar ungefär hur jag menar, eller hur?

Håller just nu på att flytta ur min älskade lägenhet, och tro mig, det är med en enorm klump i magen som jag gör det. Både på gott och ont, på ett sätt är det en enorm lättnad då det är ett kliv närmare min flytt bort från orsa. Men samtidigt hade jag så gärna velat ta med mig min lägenhet, den är verkligen hur fin som helst.

Imorgon ska killkompisarna hjälpa mig att tömma lägenheten på möbler, tur man har så bra vänner som alltid ställer upp (: Sen blir det väl att käka nått gott och hitta på lite bus på kvällen. Men innan dess ska jag ta mig igenom en hel dag i skolan, fast det är ju inte speciellt drygt då jag bara läser häst kurser! Blir nog en bra dag imorgon (:



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar