torsdag 12 april 2012

Jag måste vara allergisk mot...

... fjäll luften eller nått!

Har åkt på jordens dunder förkylning. Känner mig mer död än levande! Mest jobbigt är det med andningen, tilltäppt i både hals och näsa. Blir ju inte direkt bättre av att herrn i huset typ använder en hel jäkla spray flaska innan han går till jobbet, snacka gas kammare.

Varit ut med Alfonz på morgon promenad nyss. Träffade på en tant med en liten hund som Affi fick leka med, en liten tjej dessutom så han blev riktigt lycklig. Dock tyckte tanten att jag borde gå hem och lägga mig för att jag såg lik blek ut, haha tack för den komplimangen liksom (; nej men blir väl så när man inte är så frisk.




Tur att jag har världens godaste blåbärs glass hemma, blåbärs monster som jag är. När man är sjuk får man faktiskt leva på glass (;


//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar