onsdag 4 april 2012

Jag är på toppen...

... finns inget som kan rubba mig nu!

Boys boys boys, we can't live with them and we can't live without them! Snurrigt läge alltså ..

Kräks på min beslutsångest jag jämt ska ha, haha. Dagens fundering kretsar kring p&l, ska jag eller ska jag inte ? Är ju liksom en sån där vecka då allt händer samtidigt, men borlänge är väl å andra sidan ett trevligt ställe..

Är just nu hemma i Orsa , kom hem igår, åker iväg igen på fredag. Ett evigt åkande på mig, blir dock inte borlänge på fredag utan idre och ett hejdundrande påsk firande (;

Måste även tömma min lägenhet så snart som möjligt, så om det finns några snälla starka killar som har lust att hjälpa lilla mig att bära skulle jag bli jätte glad! Skulle kanske kunna ställa till med en ut flyttningsfest? Fast är kanske dumt att bära en massa möbler på fyllan ..

Oh god, i love this song!  

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar